loading...
دانلود فیلم بازی نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1949 2012/07/16 نظرات (0)

از سری سبک های موجود بازی های کامپیوتری ، سبک ورزشی این بازی ها بوده که همواره هیجان خاصی را در میان دارد ، این نوع بازی ها با استفاده از گرافیک خاصی که در ساخت بازی به کار برده شده از انواع بازی ها متمایز می باشد و برای بازی این نوع بازی ها باید قواعد و قوانین بازی را به خوبی بلد باشید و بتوانید با سرعت عمل و تمرکز و دقت بر حریفان خود غلبه کنید و آنها را از پیش رو بردارید.
این بار یک بازی از سبک ورزشی و از ورزش والیبال برای شما کاربران عزیز میهن دانلود انتخاب کردیم که به شما توصیه می کنیم این بازی زیبا را بازی کنید و از هیجان این بازی غافل نمانید ، این بازی که محصول سال 2009 می باشد و یکی از بازی های دوست داشتنی و پر هیجان می باشد ، دارای تیم های مختلف ملی بوده و شما می توانید این بازی را به صورت بازی دوستانه و یا بصورت جام و مرحله ای بازی کنید ، همجنین این بازی دارای قابلیت بازی توسط شبکه با دوستانتان می باشد....
برخی از ویژگی های این بازی :
- گرافیک بسیار خوب
- حجم مناسب
- هیجان بالا
-انجام بازی به صورت دوستانه یا مرحله ای
- قابلیت اجرای بازی به صورت شبکه
- مناسب برای گروههای مختلف سنی
- قابلیت انتخاب تیم های ملی
حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :
سیتم عامل XP/Vista/7
DirectX 9
پردازنده 1.5 GHz
رم 512 MB

admin بازدید : 37389 2012/07/16 نظرات (15)

امروز برای شما کاربران و دوستداران همیشگی سایت ،جدیدترین و اولین تریلر منتشر شده از بازی پی اس ۲۰۱۳ – PES 2013 رو آماده دانلود کردم. در این سری ،شرکت کونامی عجله زیادی برای معرفی عنوان بعدی سری Pes دارد و با استفاده از سرعت و قدرت کریس رونالدو می خواهد توجه همگان را به خود جلب کند. شما هم اکنون می توانید این تریلر جدید بازی PES 13 رو از سایت هانوفر در یافت نمایید.

تاریخ انتشار تریلر ۲۴ آوریل ۲۰۱۲ ، دانلود تریلر + تاریخ انتشار + سیستم مورد نیاز بازی PES 2013 + تصاویر بازی در ادامه

 

تاریخ انتشار: هفته اول ماه سپتامبر ۲۰۱۲ (اواسط شهریور ۹۱)

سیستم مورد نیاز این بازی برای PC :

 System: XP , Vista and Windows 7
CPU : Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or equivalent AMD processor
RAM : 1 GB or more
Graphic Card : Nvidia Geforce 6300 or ATI Radeon x1200 or Intel HD graphics 3000
SOUND: Any sound card which supports DirectX 9.0
DIRECT X : Direct X 9.0 or more
RESOLUTION : 800×۶۰۰ or more

admin بازدید : 2837 2012/07/16 نظرات (0)

بازی Virtua Tennis یکی از بازی های شبیه سازی شده ورزشی می باشد که شما می توانید لذت بازی تنیس را به صورت مجازی در کامپیوتر خود تجربه کنید. در این بازی شما می توانید در زمین های مختلف با تنیس بازان مشهور جهان مسابقه دهید و با پس از پیروزی وارد مراحل بالاتر شوید. همچنین یکی از نکات جالب در این بازی رفتن به یک فروشگاه لوازم و تجهیزات تنیس می باشد که در آن شما میتوانید به دلخواها خود تمام وسایل مورد نیاز بازی را انتخاب کنید. علاوه بر این تشویق تماشا گران در هر مسابقه سبب هیجان بیشتر بازی می گردد. این بازی را میتوان به صورت چند نفره نیز بازی کرد که با کمک این قابلیت قادر خواهید بود تا دوستانتان را دعوت به یک مسابقه جذاب تنیس نمایید. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت همه چی دات کام دریافت نمایید.

برخی از ویژگی های این بازی:
اجرای راحت بدون نیاز به سخت افزار قوی
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
داشتن کیفیت بسیار مناسب صدا
داشتن گرافیک بسیار عالی
حجم مناسب
و …

admin بازدید : 6696 2012/07/16 نظرات (0)

Urban Freestyle Soccer بازی پر طرفداری است که بر گرفته از فوتبال خیابانی می باشد. این بازی بر خلاف سایر بازی های فوتبال که در چمن برگزار می شوند دارای محیطی کاملآ متفاوت می باشد. در واقع شما این بازی را در خیابان و محل هایی که زمین آنها آسفالت است انجام می دهید. بازیکنان این بازی با لباس های یک دست بازی نمی کنند بلکه هر یک با لباس معمولی و طبیعی در یک تیم هستند. همچنین هر کدام از بازیکنان دارای مهارت های ویژه ای در دریبل و جا گذاشتن بازیکن مقابل خود است به عنوان مثال انجام حرکات آکروباتیک در هنگام دریبل بازیکن مقابل یکی از حرکاتی است که بازیکنان از آن در بازی استفاده می کنند. شما میتوانید این بازی را به صورت تک نفره و یا دو نفره با دوستانتان انجام دهید و از بازی کردن به سبک فوتبال خیابانی لذت ببرید. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت همه چی دات کام دریافت نمایید.
برخی از ویژگی های این بازی:
اجرای راحت بدون نیاز به سخت افزار قوی
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
داشتن کیفیت بسیار مناسب صدا
داشتن گرافیک بسیار عالی
حجم مناسب
و …

admin بازدید : 5136 2012/07/16 نظرات (0)

NBA Live نام بازی شبیه سازی شده ورزش بسکتبال می باشد که شما میتوانید آنرا در کامپیوتر خود انجام دهید. این بازی توسط کمپانی معروف EA ساخته شده که اکثر علاقه مندان به بازی های کامپیوتری سایر محصولات این کمپانی مانند سری مسابقات جنون سرعت را می شناسند. در این بازی شما لذت مسابقات بسکتبال NBA را به خوبی تجربه خواهید نمود. همچنین تمامی قوانین ورزش بسکتبال در این بازی حکم فرماست و به محض خطا داور با سوت زدن بازی را متوقف میسازد تا تیم خطا کار را جریمه کند. یکی دیگر از نکاتی که در این بازی مشاهده می شود حرکت طبیعی بازیکنان است در واقع بازیکنان به طور طبیعی با توپ بازی می کنند و در هنگام حمل توپ و همچنین پرتاپ استیل بدن آنها کاملآ به شکل طبیعی طراحی شده به گونه ای که گویی بازی کاملآ طبیعی است. شما میتوانید با انتخاب تیم مورد نظرتان وارد لیگ NBA در این بازی شوید و با انجام مسابقات مختلف به مقام اول این سری مسابقات دست یابید. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت همه چی دات کام دریافت نمایید.

 

برخی از ویژگی های این بازی:
اجرای راحت بدون نیاز به سخت افزار قوی
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
داشتن کیفیت بسیار مناسب صدا
داشتن گرافیک بسیار عالی
حجم مناسب
و …

admin بازدید : 9572 2012/07/10 نظرات (7)

همانطور که استحضار داريد يکي از بهترين سريال هاي حال حاظر جهان سريال فرار از زندان است که افراد زيادي را در سراسر جهان مجذوب خود ساخته است . سريالي سراسر هيجان و ديدني که با صحنه هاي جذابش بيننده را به وجد مي آورد . اين سريال در سال 2005 ميلادي شروع به ساخت شده است و تا سال 2008 نيز ساخت آن ادامه داشت . اخيرا مسئولان اين فيلم در صدد هستند تا فصل جديدي از اين سريال جذاب و سراسر هيجان را توليد و منتشر کنند.در بين فصل هاي اين سريال جذاب فصل 1 طرفداران بيشتري دارد. در همين راستا بازي اين سريال جذاب و ديدني نيز به سبک هاي مختلف توسط کمپاني هاي مختلف ساخته و منتشر شد اما اين بازي ها تقلبي بودند و شخصيت هاي سريال فرار از زندان در آن ديده نمي شدند . امروز ميهن دانلود قصد دارد نسخه ي اصلي اين بازي جذاب را در اختيار کاربران خود قرار دهد . نسخه ي اصلي اين بازي هيجان انگيز که هنوز در هيچ سايتي يافت نمي شود . حجم اين بازي جذاب و پر طرفدار در حدود 4.4 گيگابايت  مي باشد . مي توانيد تصاويري از محيط اين بازي را در ادامه ي مطلب ببينيد و خود شاهد محيط گرافيکي بازي باشيد . اين بازي برگرفته از فصل اول سريال فرار از زندان است .شخصيت هاي بازي بسيار شبيه به بازيگران سريال مي باشند . شما در نقش Tom Paxton نماينده ي مخفي Company هستيد كه فرستاده ميشود به زندان دولتي Fox River كه بتواند اطلاعاتي را در باره ي Michael Schofield به دست آورد . Schofield تحت شرايط مرموزي به زندان آمده است . او يك دزد بانك نيست ، او يك مهندس ساختمان است و دليلي براي دزدي از بانك ندارد . داستان بازي از زماني آغاز مي شود كه Tom Paxton و Michael Schofield در اتوبوس به سمت زندان حركت مي كنند . Paxton مشغول يادداشت برداري صوتي از همه چيز كه در اطراف اوست مي باشد زيرا براي او انگيزه هاي Company براي اين كار مبهم بوده است . مايكال در عين حال با برادرش قرار ملاقات مي گذارد تا بفهمد آيا كسي هست كه بتواند او را از زندان فراري دهد. بازي شامل انواع مختلفي از گيم پلي هاست . شما مي توانيد از دست زندان بان ها فرار كنيد همچنين مي توانيد يك دعوا در زندان به راه بندازيد . مي توانيد با استفاده از كيسه شني تمرين مشت زني بكنيد . زندان داراي يك باشگاه زير زميني است كه توسط گارد ها اداره مي شود . شما ميتوانيد به آنجا برويد و به مشت زني و مسابقه مشغول شويد تا در آمدي كسب كنيد و بتوانيد خالكوبي جديدي روي دست خود داشته باشيد . پشتيباني و انجام تمام اين كار ها براي اين است كه شما دريابيد كه هدف اصلي و نهايي برادران  Schofield چيست . تقريبا تمام كاراكتر ها در بازي با شخصيت هايشان در فيلم مطابقت دارند به غير از Dr. Sara Tancredi .لايسنس كردن شخصيت ها و چهره هايشان توسط ZootFly به خوبي انجام شده و موتور گرافيكي بازي به خوبي توانسته چهره ي واقعي شخصيت ها را در سريال در بازي هم پايه ريزي كند . در طول بازي اتفاقات شگفت انگيز زيادي را مشاهده خواهيد کرد . بايد فکر خود را با کار بندازيد و در موقعيت هاي مختلف واکنش هاي خاصي را انجام دهيد . مي توانيد اين بازي جذاب و پر هيجان را براي اولين بار از همه چی دات کام دريافت نماييد .

admin بازدید : 1797 2012/07/10 نظرات (0)

بازی Police Force به شما این اجازه را می دهد تا در سطح شهر به اجرای قانون بپردازید . در واقع این بازی دارای یک گیم پلی شبیه ساز شده می باشد که در سال ۲۰۱۲ میلادی منتشر شده است . داستان بازی در شهرهای کشور آلمان در حال جریان است . شما به عنوان یک پلیس در این شهر هستید که از آخرین تجهیزات پلیسی همچون خودروهای پرسرعت ، دستبند ، رادیو ، سلاح های گرم و … نیز بهره می برید و پلیر می بایست در حالت های شب و روز و همچنین در شرایط مختلف آب و هوا نظم را در شهر برقرار کند .

admin بازدید : 2140 2012/07/10 نظرات (0)

Death Road عنوان یک بازی مسابقه ای و به شدت اعتیاودآورد است که محیط آن در آینده ای دور در حال وقوع است . بازیکنان می بایست با رقابت و با استفاده از وسیله های نقلیه مربوط به زمان آینده به همراه آهنگ های مناسب با این سبک ، با یکدیگر مسابقه بدهند . وسایل نقیله که شباهتی به ماشین های امروزی ندارند ، به سلاح ها و تجهیزان منحصربفردی مجهز هستند که در طول مسابقه می توانید از آن ها برای نابودسازی سایر رقبا استفاده کنید . بازی در کل دارای ۷ حالت گیم پلی ، ۱۱ وسلیه‌ی نقله ،‌ آهنگ های جذاب و … می باشد که در ادامه می توانید نسخه‌ی کرک شده (SKIDROW) آن را از سایت همه چی دات کام دریافت کنید .

admin بازدید : 2157 2012/07/10 نظرات (0)

Fireburst یک بازی اکشن و ریسینگ می باشد که پلیرها را به دنیایی از دیوانگی و آتیش می برد . در این بازی هیچ احترامی نمی بایست به سایر رقبای خود بگذارید و باید با تمام قوا آن ها را نابود کنید . آتش برجسته ترین عنصر مسابقه های شما می باشد ، به عنوان مثال شما می توانید با آتش زدن خودروی خود ، آن را ایمن کنید و یا با منفجر کردن ماشین های سایر رقبا ، آن ها از دور مسابقه خارح کنید چیزی که در این بازی مهم می باشد ، برنده شده به هرقیمتی است . بازی دارای ۱۵ مرحله و مپ می باشد که به همراه ۱۶ اتومبیل مختلف در چهار دسته مختلف همانند ماشین های ۴X4 ،‌ ماشین های Buggys ،‌خودروهای تقویت شده و ماشین های مخصوص جاده های خاکی عرضه است . هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جدید را به همراه کرک معتبر SKIDROW برای اولین بار از سایت همه چی دات کام دریافت کنید ....

admin بازدید : 2706 2012/07/08 نظرات (0)

لیست پچ های موجود در این مجموعه:

Fifa 12 Chants for all English Premier League

FIFA 12 Empoli Kits Pack

FIFA 12 AS Bari Kits Pack

FIFA 12 Fast Start V.1.0

FIFA 12 Adidas MLS Works OM Ball

FIFA 12 ENB Series

FIFA 12 Mizuno Morelia Gold

FIFA 12 GAMEPLAY EVOLUTION TOOL PLUS

FIFA 12 Sponsor Patch

FIFA 12 K-League Mini Face Pack 2012

FIFA 12 Crowd Disable-Remover

FIFA 12 Nike Mercurial Superfly III Boots Pack

FIFA 12 China National Team Mod

FIFA 12 i86 Regenerator Full Version

FIFA 12 Nike Seitiro Ballpack

FIFA 12 Realistic Stadiums Names

Regularcat FIFA 12 Unlicensed Leagues, Teams & Tournaments

FIFA 12 Adidas Europa League Ball

FIFA 12 Goal and Entrance songs

FIFA 12 Asics GEL-Noosa Tri 6

FIFA 12 Chants for all Serie A

FIFA 12 Real Performance Optimizer V 1.0

FIFA 12 Career Tournament Mode Editor V 0.9 Beta

Fifa 12 Chants

FIFA 12 Adidas F50 adizero Leather White/Blue/Slime

 

 

 

admin بازدید : 2002 2012/07/08 نظرات (0)

در کنار ساحل با ماشین های شاسی بلند و کوچیک به رقابت با حریفان خود می پردازید. محوریت بازی بر این اساس است که شما به همراه چند تن از دوستان و رقبای خود در کنار ساحل مدیترانه با ماشین های کوچک و سرعتی خود به رقابتی هیجان انگیز می پردازید. بازی مهیج و جدید Smash Cars توسط کمپانی نام آشنای Creat Studios حمایت یافته و توسط شرکت بزرگ Metro3D منتشر شده است. مسابقات در ساحل و مسیرهای صعب العبور اتفاق خواهد افتاد و یک Car Combat حرفه ای را تجربه خواهید کرد. گرافیک پویا و مدیریت حرفه ای دوربین ها در بازی باعث می شود تا از اجرای بازی احساس خستگی نکنید. وجود انواع مختلف از ماشین ها، امکان تقلب و استفاده از راه های میانبر، چالش های مدام در بازی، گیم گلی عالی، سرعت عمل، مسیرهای زیبا و حجم کم از ویژگی های این بازی محسوب می شود. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار از وب سایت دانلودها دریافت نمائید.

admin بازدید : 2258 2012/07/08 نظرات (0)

IHF Handball Challenge 12 یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که به تازگی منتشر شده است.این بازی توسط کمپانی Dtp entertainment حمایت یافته و ناشر آن شرکت Neutron Games می باشد..این بازی هیجان انگیز و زیباست که با توجه به گرافیک مناسبش می تواند حداقل به صورت مجازی هم که شده کاربران ورزش جذاب هندبال را تجربه کنند. این بازی جذاب که دارای مسابقات ، کاپ ها ، تمرینات ، آموزش ها و قسمت های دیگر است محیط یک ورزشگاه سرپوشیده را در قالب یک بازی به تصویر می کشد که کاربر باید با پاسکاری های سریع و مداوم و البته دقت ، سرعت و قدرتی که چاشنی ضربات نهایی می کند برنده مسابقات مختلف شود.همچنین دارای چندین لایسنس معتبر از لیگ های مختلف اروپایی بوده و مجموعا ۹۰ تیم معتبر جهان را هم پشتیبانی می کند که برای دوستداران این ورزش مفرح می تواند فوق العاده هیجان انگیز باشد.امید است با دریافت این بازی فوق العاده جذاب از سایت بزرگ همه جی دات کام لذت کافی را برده باشید.

admin بازدید : 2625 2012/07/08 نظرات (0)

بازی Football Manager 2012 به شما این اجازه را می دهد که کنترل باشگاه مورد علاقه خود را در ۵۰ کشور از سراسر جهان به همراه تمامی لیگ های برتر اروپا در اختیار بگیرید. اکنون زمان آن رسیده که شما بر روی صندلی داغ بنشینید و تصمیم بگیرید که چه کسی در زمین بازی کند و چه کسی در انتظار دریافت مجوز شما بر روی نیمکت بنشینید. مذاکرات تیم، تعویض ها و انتخاب جهت زمین دستورالعمل های ورودی شما هستند تا شما بتوانید بازی تیم خود را به همراه موتور گرافیکی ۳ بعدی این بازی با لذت هرچه تمام تر دنبال کنید و بتوانید تفاوت را احساس کنید. البته شما به عنوان یک رییس باید از گوشه زمین احاطه کاملی بر حرکات بازیکنانتان داشته باشید. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را که هم بر روی ویندوز و هم سیستم عامل مک قابل نصب است را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت همه چی دات کام دریافت نمایید.

admin بازدید : 1523 2012/07/08 نظرات (0)

Winter Sports 2012 یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که به تازگی منتشر شده است.این بازی بیش از ۵۰ مسابقه و ۱۰ دوره از المپیک ورزش های زمستانی به چشم می خورد، که به انتخاب خود می توانید به صورت Single Player و یا MultiPlayer تا سقف ۴ نفر در هریک از آن ها شرکت کرده و در دمای بسیار پایین مشغول به برگزاری و شرکت در مسابقات هیجان انگیز ورزشی اعم از اسکی، اسنوبورد و … شوید. با اینکه بازی به ۳۰ مرحله معروف شده است ولی با شکستن قفل ها و به دست آوردن امتیاز می توانید بیش از ۵۰ مرحله را به آن افزوده و هیجان واقعی را در شرایط سخت تجربه کنید. یکی دیگر از امکانات در این بازی کامپیوتری پشتیبانی و ساپورت دسته های بازی Xbox 360 می باشد که می تواند امکان خوبی برای کنسول بازها فراهم کند. صحنه های آهسته حرفه ای و انتخاب صحنه های زیبا از جریان مسابقات و جلوه های ویژه باعث حرفه ای تر شدن سبک بازی شده است.هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سایت همه چی دات کام دریافت نمایید.

admin بازدید : 1665 2012/07/08 نظرات (0)

نسخه جدیدی از بازی DiRT 3 امروز برای PC عرضه شد. در این نسخه که با نام نسخه Complete Edition عرضه شده است ، ۱۲ جاده جدید ، ۲ محیط بازی جدید و ۱۳ ماشین جدید به بازی اضافه شده است. هر چیزی که از آن ها خواسته اید، گوش داده اند! DiRT بازی رالی Codemasters تا به حال در دو نسخه خود خیلی خوب عمل کرده است. این بازی مخاطبان بیشتری جذب کرده، ولی بعضی از طرفداران قدیم زیاد از نسخه دوم راضی نبودند و مسابقات سنتی رالی را می خواستند. برای DiRT 3 این بار Codemasters به تمام صحبت های طرفداران قدیمی بازی گوش کرده تا جوابی برای آن ها پیدا کند. تهیه کننده بازی آقای مت هورسمن (Matt Horsman) می گوید: "این بزرگترین بازی مسابقه ای (Racing) است که تا به حال در این استودیو ساخته شده است". DiRT 3 خیلی وسیع است و لیست ماشین های آن بسیار زیاد است و از Mini Cooper S که توسط پت موس (Pat Moss) و پدی هاپکرک (Paddy Hopkirk) در دهه ۶۰ ساخته شده، وجود دارد تا Peugeot 207 S2000 که کریس میکه (Kris Meeke) آن را طراحی کرده است. تفاوت های زیادی بین دو نسخه قبل وجود خواهد داشت و لیست ماشین های DiRT 3 واقعا خواندنی است. ماشین های دهه ۷۰ مثل Lancia Stratos و اتوموبیل های معروف کلاس B میانه دهه ۸۰ مثل Quattro S1, RS2000 و Peugeot 205 در این میان هستند. اما در مورد دهه ۹۰ ما با ماشین هایی مثل Celica روبرو هستیم که کارلوس سانیز (Carlos Sainz) واقعا در طراحی این ماشین جادو کرد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سایت بازی آنلاین بازی فلش مسابقه آنلاین
  • همه چی دات کام
  • گیمز 4 یو
  • اپلود سنتر اختصاصی سایت همه چی دات کام
  • انجمن تخصصی سایت همه چی دات کام
  • نجوا گیم
  • گیم98
  • چی بازی
  • سرزمین بازی های آنلاین آن گیم
  • مشاور کنکور رایگان
  • دانلود ترین
  • دانلود رایگان
  • رشت موزیک
  • عکس ، فیلم
  • بهترین وبلاگ تفریحی ایران
  • طراحی همه چی بیاین تو
  • عکس فوتبال
  • دانلود فيلم و سريال بروز
  • همه چیز در مورد کانتر
  • تاپ فیلم
  • بهترین مطالب اینترنت
  • دی لاس
  • پارسی موزیک
  • برنامه های پارسی
  • خبرگذاری منچستر سیتی
  • سامیس دانلود
  • زیرنویس فارسی
  • بهترين وبلاگ تفريحي آموزشی خدماتي ايرانيان
  • peran3
  • دانلود بازی
  • آل دانلود
  • نجوم علمی به بزرگی جهان
  • اشنا ترین نگاه
  • به نام تو ای مادر
  • six19
  • بزرگترین رسانه موزیک و فیلم ایرانی
  • رئیس جمهور محبوب من
  • مطالبی از سراسر اینترنت
  • گروه تازه تاسیس رپ سیب زمینی
  • افزایش آمار | تبادل لینک
  • ایران موزیک1
  • بازی انلاین
  • پايگاه علمي و اجتماعي
  • سایت تفریحی سومان
  • سایت آهنگ و فیلم ایرانی
  • بروزترین مرجع نرم افزار و موسیقی
  • فارسی دانلود
  • اکانت رایگان راپیدشیر
  • اکانت رایگان هیپ فایل
  • اکانت رایگان اپلودباز
  • اکانت رایگان فایل فکتوری
  • بزرگترین مرکز دانلود لیسانس کاسپرسکی
  • دانلود آهنگ و موزیک ویدئو روز
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد پرتال سایت ما چیست؟
    زبان های دیگر سایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1008
  • کل نظرات : 153
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 7140
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 1,481
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,598
  • بازدید ماه : 24,960
  • بازدید سال : 100,881
  • بازدید کلی : 4,594,750