loading...
دانلود فیلم بازی نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 7949 2012/06/16 نظرات (0)

Abelssoft CryptBox شامل تمام راههای ممکن برای رمز گذاری و مخفی کردن اطلاعات است.این نرم افزار در زمینه ارتباطاتی برای شما امکاناتی چون نظارت بر تغییرات در فایل ها ، پشتیبانی کامل از آفیسها، قفل کردن کامپیوتر شما ، پاک کردن فایل بدون کوچکترین شانس بهبودی ، برای کار با دیسکهای رمزنگاری شده مجازی، تمیز کردن تاریخچه ، تمیز نمودن لیست اسناد، حمایت از انواع ایمیل و نرم افزارهای مربوطه، موتورهای جستجو، کوکی ها، کش  و … را به ارمغان می آورد...

admin بازدید : 6197 2012/06/16 نظرات (0)

امروزه با فراگیر شدن حافظه های Flash امکان انتقال اطلاعات با حجم بالا نسبت به قبل آسان تر شده است، بسیاری از مدیران سازمان ها همواره نگران سرقت اطلاعات درون سازمانی خود بوده و به دنبال راهکاری جهت جلوگیری از نشت اطلاعات از طریق درگاه های خروجی کامپیوتر های خود هستند.USB Block ابزاری برای ممانعت از کپی و نشت داده ها به درایوهای USB، درایوهای خارجی، CDs/DVDs یا هر ابزار قابل حمل دیگری می باشد. بعد از نصب این برنامه، USB Block به شما امکان مسدود کردن تمام درایوها و ابزارهایی که به شما تعلق ندارند را می دهد. به کمک این نرم افزار یم توانید به راحتی و بدون هرگونه ترس از سرقت اطلاعات کامپیوتر خود را در اشتراک دیگران قرار دهید. USB Block به علاوه به شما امکان ساخت لیستی از درایوها و ابزارهایی با رمز عبور می دهد که به این صورت تنها درایو USB یا CD شما می توانند از طریق کامپیوترتان قابل دستیابی باشند...

admin بازدید : 4718 2012/06/16 نظرات (0)

idoo File Encryption Pro یک نرم افزارحرفه ای و بسیار قدرتمند کامپیوتری است که به کمک آن و به راحتی می توانید فایل ها و فولدرهای شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. idoo File Encryption Pro فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. این نرم افزار را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید...

admin بازدید : 4036 2012/06/15 نظرات (0)

The Enigma Protector یکی از قویترین و حرفه ای ترین نرم افزار های امنیتی برای فایل های اجرایی شما برنامه نویسان حرفه ای است. شما با کمک این برنامه می توانید از تمامی فایلهای EXE , .SCR , .DLL , .OCX و فایلهای .NET محافطت کند. گاهی اوقات برنامه نویسان حرفه ای برای نرم افزارها یا فایل های خود زحمات بسیاری کشیده و زمان زیادی صرف کرده تا برنامه ای کاربردی را برای کاربران تدارک ببینند اما بسیاری از کاربران سعی در کرک کردن این نرمه افزار ها داشته و قصد دسترسی به سورس های برنامه را دارند تا آنها را ریسورس کنند و به نفع خود به نتیجه برسانند. وظیفه نرم افزار The Enigma Protector این است که به لحاظ امنیتی برنامه یا فایل شما را پک کرده و امنیت آن را بسیار افزایش داده تا زحمات شما برنامه نویسان بی نتیجه نماند. یکی از برترین ویژگی های این نرم افزار جلو گیری از مانیتور شدن فایل های شما میباشد و در صورتی که یک برنامه مانیتورینگ باز باشد فایل شما اجرا نخواهد شد...

admin بازدید : 3437 2012/06/10 نظرات (0)

کلیدهای جدید کاسپرسکی 2012

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان گرامی

بنا به درخواست های بازدیدکنندگان عزیز کلیدهای فعال سازی انتی ویروس کاسپرسکی 2012 از این پس در سایت همه چی 4 یو قرار خواهد گرفت.

شما می توانید این کلیدها را در ادامه مطلب دریافت نمایید.

با تشکر از شما

admin بازدید : 16806 2012/06/08 نظرات (0)
دانلود ESET NOD32 Antivirus v5.0.95.0 - نرم افزار آنتی ویروس نود 32

ESET NOD32 انتی ویروس قدرتمند، محصولی از كمپانی Eset است كه از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده كه نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میكند. شركت Eset، این محصول را بیشتر برای كاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این برای كاربرانی كه قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممكن تنظیم كنند ایده آل است.
Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میكند و عمدتاً بر پایه دو روش اكتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشكوك به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء كار میكند، این امضاء ها به صورت خودكار در قالب فایل های نسبتاً كوچك به سرعت ازدریافت شده و برنامه را در كمترین زمان ممكن (حتی برای كاربران DialUp)  به روز رسانی میكند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است كه توانسته كارایی عالی را با حجم كوچك و ساختار ساده و بدون كمترین اختلال، در هم آمیزد. Nod32 برای آن دسته از كاربرانی كه از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (كه عملا از قدرت و كارایی سیستم می كاهند و كاربر را سوال پیچ میكنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراكه این برنامه كار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد كرد. این برنامه قادر است تك تك درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی كرده و حتی در حین مرور  اطلاعات كامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را  بصورت خودكار به اطلاع شما برساند.

admin بازدید : 21241 2012/06/08 نظرات (0)

با سلام

از این پس به دلیل درخواستهای شما عزیزان جدیدترین یوزر نیم و پسورد نود 32 در سایت همه چی فور یو قرار خواهد گرفت

Username: EAV-00017621
Password: xct2p7v2k8

Username: EAV-27959223
Password: f657a3jr3b

Username: EAV-49173126
Password: m46xhrxhfs

Username: EAV-59363841
Password: jp2ne237bc

Username: EAV-60037157
Password: 6jpdj4ku6t

ادامه یوزر نیم و پسورد ها را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید

admin بازدید : 5456 2012/05/25 نظرات (1)

Norton Internet Security 2012 19.7.1.5 Final ساخت کمپانی بزرگ Symantec کشور آمریکا میباشد و قادر است تا از ورود هرگونه بد افزارها که از راه های مختلف و به خصوص از اینترنت قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این بسته ی امنیتی جز پر طرفدار ترین نرم افزارهای اینترنت سکوریتی در جهان به شمار میرود و رغیب اصلی نرم افزار های امنیتی همچون نود32  و کاسپرسکای میباشد. شما با داشتن این نرم افزار دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا در بسته ی امنیتی نورتون تمام نرم افزارهای امنیتی نظیر Anti Virus, Anti Rootkit, Bot Protection, NortonTM Safe Web, Smart Firewall, NEW! SONARTM 2 Behavioral Protection, NEW! Norton System Insight, NEW! Norton Insight Network AntiSpam, NEW! Norton Download Insight, NEW! Norton Threat Insight, Spyware Protection, Identity Protection, Pulse Updates, Network Monitoring, Parental Controls, Vulnerability Protection, NEW! Professional Strength AntiSpam, NEW! Norton File Insight قرار گرفته است که هر کدام از این برنامه ها قادر اند امنیتی بخشی از سیستم شما را فراهم سازند.

 

برخی از ویژگی های Norton Internet Security 2012 19.7.1.5 Final :
  • محافظت کامل سیستم در مقابل نفوذ عوامل مخرب.
  • امکان آنالیز و اسکن دقیق هارد برای یافتن بد افزارها.
  • پاکسازی خودکار عوامل مخرب در صورت مشاهده آنها.
  • جلوگیری از نفوذ ویروسهایی که از اینترنت قصد ورود به سیستم را دارند.
  • امکان ویروس کشی حافظه های خارجی مانند فلش مموری.
  • امکان آپدیت نرم افزار جهت معرفی بد افزارهای جدید به آن.
  • داشتن تمامی ابزارهای امنیتی جهت محافظت کامل و دقیق از سیستم.
  • استفاده ی بهینه از رم و پردازنده سیستم جهت داشتن سرعت مناسب رایانه.
  • ذخیره و رمزنگاری ایمن پسوردهای عبوری و دیگر اطلاعات محرمانه کاربر.
  • اجرای ویندوز در صورت آلوده شدن سیستم به بدافزارهای غیر فعال کننده بوت.
  • داشتن دیواره آتش بسیار قوی جهت جلوگیری از نفوذ هکرها و تروجانها به داخل سیستم.
  • امکان قرنطینه نمودن فایلهای مشکوک.

 

admin بازدید : 2499 2012/05/25 نظرات (0)

نرم افزار Zemana AntiLogger 1.9.3.164 یک برنامه قدرتمند جهت بالا بردن امنیت سیستم شما در مقابل حملات و تهدیدات مختلف می باشد. Zemana AntiLogger نسخه جدید، بهترین و قدرتمندترین راه برای حفاظت از سیستم شما در برابر حملات مخرب است .این برنامه هیچ تکیه ای بر بروزرسانی نسخه ویروسها و اسکن فایلها به روش سنتی توسط آنتی ویروس ها ندارد. فناوری منحصر به فرد این برنامه به گونه ای است که وقتی اجرا می شود هر گونه مخربی را از روی سیستم شما حذف و فعالیت آن را تعطیل می کند قبل از اینکه اجازه بدهد تا  اطلاعات هویتی شما سرقت شود و یا صدمه ای ببیند.


قابلیتهای کلیدی نرم افزار Zemana AntiLogger 1.9.3.164 :

  • بدون نیاز به شناسائی امضای جدید ویروس
  • بدون نیاز به دانستن و یا تشخیص امضاء مخرب ها
  • بدون نیاز به انتظار برای به روز رسانی از آزمایشگاه ویروس
  • بدون نیاز به اسکن فایل
  • جلوگیری از سرقت اطلاعات از طریق ارتباط امن (HTTPS / SSL)
  • بدون پائین آوردن سرعت کامپیوتر شما
  • نصب و استفاده آسان
  • به نحو احسن اجرا می شود و برخلاف محصولات مشابه که نیاز به پردازش و حافظه زیادی دارند،Zemana AntiLogger عملا نیازش صفر است.
  • حفاظت از اطلاعات شما در ایمیل ها و سرویس های پیام فوری
  • حفاظت از نام لیست کلیدهای فشرده شده برای رمز عبور
  • حفاظت از تمامی تصاویر روی صفحه نمایش
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب
admin بازدید : 693 2012/05/02 نظرات (0)

 

 

آنتی ویروس Avast! نام یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای وسایر تهدیدهای اینترنتی محافظت کامل نمایید. از قابلیتهای این نسخه نرم افزار می توان به Anti-spyware داخلی گنجانده شده در نرم افزار، محافظ وب، Anti-rootkit داخلی، قابلیت بروزرسانی خودکار، محافظ مخصوص نرم افزار در برابر غیر فعال شدن توسط نرم افزارهای مخرب، هسته آنتی ویروس داخلی، سازگاری کامل با سیستم ، بومی سازی، ومحافظ شبکه را می توان نام برد. این نسخه مخصوص توزیع های مختلف سیستم عامل لینوکس می باشد.

 

avast Antivirus linux آنتی ویروس قدرتمند و رایگان avast! 4 Home Edition   لینوکس

 

 

 

admin بازدید : 1689 2012/04/30 نظرات (0)

 

SmartAssembly ابزاری بسیار قدرتمند و ارزشمند برای برنامه نویسان می باشد که توسط این نرم فزار قادرید از کدهای استفاده شما درون پروژه های دات نت محافظت نمایید. این نرم افزار با شیوه های مدرن خود باعث می شود تا کدهای نرم افزار شما قابل بازخوانی و ویرایش نباشد. این نرم افزار با قابلیت های بسیار زیاد دیگر می تواند ابزاری مناسب برای محافظت از نرم افزار ساخته شده شما باشد.

SmartAssembly محافظت از کدهای پروژه های نرم افزاری با SmartAssembly 6.2.2.215

admin بازدید : 715 2012/04/30 نظرات (0)

 

DYAMAR Protector ابزاری بسیار قدرتمند و ارزشمند برای برنامه نویسان می باشد که توسط این نرم فزار قادرید از کدهای استفاده شما درون پروژه های خود خصوصا دات نت محافظت نمایید. این نرم افزار با شیوه های مدرن خود باعث می شود تا کدهای نرم افزار شما قابل بازخوانی و ویرایش نباشد. این نرم افزار با قابلیت های بسیار زیاد دیگر می تواند ابزاری مناسب برای محافظت از نرم افزار ساخته شده شما باشد.

 

DYAMAR Protector حفاظت از پروژه های نرم افزاری با DYAMAR Protector 1.3.6

admin بازدید : 750 2012/04/30 نظرات (0)

 

Eziriz .NET Reactor ابزاری بسیار قدرتمند و ارزشمند برای برنامه نویسان می باشد که توسط این نرم فزار قادرید از کدهای استفاده شما درون پروژه های دات نت محافظت نمایید. این نرم افزار با شیوه های مدرن خود باعث می شود تا کدهای نرم افزار شما قابل بازخوانی و ویرایش نباشد. این نرم افزار با قابلیت های بسیار زیاد دیگر می تواند ابزاری مناسب برای محافظت از نرم افزار ساخته شده شما باشد.

Eziriz .NET Reactor محافظت از کدهای پروژه های نرم افزاری با Eziriz .NET Reactor 4.4

admin بازدید : 660 2012/04/30 نظرات (0)

 

r ابزاری بسیار قدرتمند و ارزشمند برای برنامه نویسان می باشد که توسط این نرم فزار قادرید از کدهای استفاده شما درون پروژه های دات نت محافظت نمایید. ایننرم افزاربا شیوه های مدرن خود باعث می شود تا کدهای نرم افزار شما قابل بازخوانی و ویرایش نباشد. این نرم افزار با قابلیت های بسیار زیاد دیگر می تواند ابزاری مناسب برای محافظت از نرم افزار ساخته شده شما باشد.

 

DeepSea Obfuscator محافظت از کدهای پروژه های نرم افزاری با DeepSea Obfuscator v4.0.3.31

admin بازدید : 549 2012/04/28 نظرات (0)

 

Lock My PC یک ابزار کارآمد با کاربردی آسان می باشد که با استفاده از آن می توانید با چند کلیک کامپیوتر خود را قفل کنید. این برنامه با مسدود کردن ورودی اصلی سیستم از دستکاری افراد متفرقه جلوگیری میکند.
هنگامی که شما پشت سیستم خود نیستید برنامه با فقل کردن کنترل هایی مانند کیبورد , ماوس , CDRom , DVDRom و صفحه نمایش اجازه هرگونه دستکاری را از افراد دیگر می گیرد و هیچ کسی بدون رمز عبور قابلیت دسترسی به سیستم شما را ندارد. یکی از قابلیت های عالی این برنامه آن است که اگر کسی پسورد های مختلفی را برای دسترسی به سیستم وارد کند،این برنامه آنها را ذخیره کرده و شما با دیدن آنها میتوانید بفهمید پسوردتان چقدر قابل حدس زدن هست! دیگر ویژگی های این نرم افزار سبک و کاربردی را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

 

lockpc قفل کردن کامپیوتر در زمان های دلخواه با Lock My PC v4.8.1.797

 

بعضی از ویژگی های نرم افزار Lock My PC :
- فقل خودکار هنگام بیکاری سیستم بعد از مدت زمانی معین
- شیوه عمل کرد آسان و امن برنامه
- قابلیت تعریف چند کاربر با چند رمز عبور
- امکان فقل درب CD Rom و DVD Rom
- قابلیت خاموش کردن خودکار سیستم هنگامی که سیستم بیش ا ز حد در حالت فقل باشد
- و چندین عملکرد کارآمد دیگر …

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سایت بازی آنلاین بازی فلش مسابقه آنلاین
  • همه چی دات کام
  • گیمز 4 یو
  • اپلود سنتر اختصاصی سایت همه چی دات کام
  • انجمن تخصصی سایت همه چی دات کام
  • نجوا گیم
  • گیم98
  • چی بازی
  • سرزمین بازی های آنلاین آن گیم
  • مشاور کنکور رایگان
  • دانلود ترین
  • دانلود رایگان
  • رشت موزیک
  • عکس ، فیلم
  • بهترین وبلاگ تفریحی ایران
  • طراحی همه چی بیاین تو
  • عکس فوتبال
  • دانلود فيلم و سريال بروز
  • همه چیز در مورد کانتر
  • تاپ فیلم
  • بهترین مطالب اینترنت
  • دی لاس
  • پارسی موزیک
  • برنامه های پارسی
  • خبرگذاری منچستر سیتی
  • سامیس دانلود
  • زیرنویس فارسی
  • بهترين وبلاگ تفريحي آموزشی خدماتي ايرانيان
  • peran3
  • دانلود بازی
  • آل دانلود
  • نجوم علمی به بزرگی جهان
  • اشنا ترین نگاه
  • به نام تو ای مادر
  • six19
  • بزرگترین رسانه موزیک و فیلم ایرانی
  • رئیس جمهور محبوب من
  • مطالبی از سراسر اینترنت
  • گروه تازه تاسیس رپ سیب زمینی
  • افزایش آمار | تبادل لینک
  • ایران موزیک1
  • بازی انلاین
  • پايگاه علمي و اجتماعي
  • سایت تفریحی سومان
  • سایت آهنگ و فیلم ایرانی
  • بروزترین مرجع نرم افزار و موسیقی
  • فارسی دانلود
  • اکانت رایگان راپیدشیر
  • اکانت رایگان هیپ فایل
  • اکانت رایگان اپلودباز
  • اکانت رایگان فایل فکتوری
  • بزرگترین مرکز دانلود لیسانس کاسپرسکی
  • دانلود آهنگ و موزیک ویدئو روز
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد پرتال سایت ما چیست؟
    زبان های دیگر سایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1008
  • کل نظرات : 153
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7140
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 1,481
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,641
  • بازدید ماه : 25,003
  • بازدید سال : 100,924
  • بازدید کلی : 4,594,793