loading...
دانلود فیلم بازی نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 710 2012/06/22 نظرات (0)

 

برای این ساعت در سایت بزرگ دانلودها نقشه ماهواره ای شهر "ارومیه" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

 

Mobile Map نقشه شهر اروميه براي گوشي هاي موبايل   جاوا

admin بازدید : 794 2012/06/22 نظرات (0)

 

رای این ساعت در سایت بزرگ همه چی دات کام نقشه ماهواره ای شهر "تهران" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

 

Mobile Map نقشه شهر تهران برای گوشی های موبایل – جاوا

admin بازدید : 934 2012/06/21 نظرات (0)

 

برای این ساعت در سایت بزرگ دانلودها نقشه ماهواره ای شهر "انزلی" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

 

Mobile Map نقشه شهر انزلي برای گوشی های موبایل – جاوا

admin بازدید : 3725 2012/06/21 نظرات (1)

Major League Baseball 2K12 NTSC XBOX360-COMPLEX : نسخه جدید شبیه ساز بازی بیسبال برای xbox عرضه شد.یکی از برترین بازی های ورزشی سال 2012بازی فوق العاده بیس بال Major League Baseball 2K12 میباشد که توسط کماپنی 2K Sports منتشر و توسط Visual Concepts ساخته و حمایت شد.این نسخه از بازی دارای ویژگی های منحصر به فردی میباشد که جز به جز آن ها را ذکر خواهم کرد.در این بازی با بهبود سیستم fielding  کنترل بهتر دونده و توپ را سبب میشود.هر بازیکن با جزئیات فراوان طراحی شده است.در حقیقت بهتر است بگوییم تمامی کاراکتر های بازی به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند به طوری که واقعیت ها رعایت شده است.یکی از ویژگی های این بازی این میباشد که با دقیق شدن بر قسمت My Player گیمر میتواند تمرکزی فراتر از یک لیگ حرفه ای بر بازی داشته باشد.توجه کنید توسط همین بخش میباشد که گیمر تبدیل به یک ستاره بیس بال میشود.این بازی تا کنون از گیم اسپات امتیازی دریافت نکرده است.اما با توجه به امتیاز هایی که به نسخه کنسول های xbox 360 , ps3 داده شده است انتظار می رود به این بازی و این کنسول امتیازی بین 7.5 تا 8 داده شود.توجه کنید بازی بسیار به سمت واقعیت و یا بهتر بگوییم شبیه سازی دقیق میل میکند به طوری که پیش برد مراحل این بازی کار هر کسی نمیباشد...

admin بازدید : 37688 2012/06/21 نظرات (0)

Resident Evil Operation Raccoon City 2012 : این بازی ویدوئویی در سری بازی‌های رزیدنت ایول قرار دارد و برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. کارگردانی این بازی برعهده آدام بالید و تهیه‌کنندگی آن برعهده ماساچیکا کاواتا است. کاواتا، تهیه‌کننده دو بازی رزیدنت ایول: مزدوران ۳بعدی و رزیدنت ایول: افشا نیز بوده‌است . داستان و مکان حاضر در این بازی، درجریان رخدادهای رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳: نمسیس است. شهر راکون پس از انتشار ویروس تی در سطح شهر، دچار طغیان شده‌است. شهروندان به سرعت به ویروس تی مبتلا و به زامبی تبدیل می‌شوند. ویروس تی، درحقیقت یک سلاح بیولوژیکی بود که توسط شرکت آمبرلا ساخته شد. داستان بازی رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون، بازگویی مجددی از رخدادهای دو بازی اصلی (رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳) است که دچار تغییراتی در داستان نسخه‌های اصلی نیز شده‌است. بازیباز، کنترل یکی از شخصیت‌های گروه U.S.S را برعهده خواهد گرفت که پیش از این، چنین شخصیت‌هایی در نسخه‌های اصلی وجود نداشته‌اند. بازیباز همچنین می‌تواند، کنترل یکی از شخصیت‌های نیروهای ویژه ایالات متحده را برعهده بگیرد. ماموریت تیم U.S.S، پاکسازی آثار به‌جای مانده از شرکت آمبرلا درجریان طغیان شهر راکون است. این ماموریت‌ها شامل کشتن دلتافوکس بازماندگانی از این طغیان است که برضد آمبرلا مدرکی در اختیار دارند . در بازی ماموریت شهر راکون، شخصیت‌هایی هم حضور خواند داشت که در سری‌های اصلی کارهای مهمی را انجام داده‌اند؛ مانند لیان اس کندی که در نابود کردن هماورد اصلی بازی رزیدنت ایول ۲ نقشی مهم را ایفا کرد

admin بازدید : 3461 2012/06/21 نظرات (0)

Prototype 2 : بازی Prototype 2 عنوانی است که در سبک بازی های Open –World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT2 دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود..

admin بازدید : 3483 2012/06/21 نظرات (0)

Sniper Elite V2 : بازی Sniper Elite V2 در ادامه‌ی نسخه یک این بازی ساخته شده است . این بازی برای اولین بازی در سال ۲۰۰۵ روانه ی دنیای گیم شد و به جرات می توان گفت یکی از بهترین بازی مرتبط با جنگ جهانی دوم است . گیم پلی بازی همانند سایر بازی های تیراندازی مثل COD نیست ، در این بازی می بایست با مهارت، صبر و حیله برای رسیدن به ماموریت اقدام کنید تا شناسایی نشوید . شاید در اولین نگاه ، کار صبر و مخفی شدن ، سخت و کسل کننده به نظر برسد ولی با محیط های زیبای این بازی ، این کار لذت بخش خواهد بود . بازی در برلین در حال جریان است جایی که نبرد آلمان و روسیه به حد نهایی خود رسیده است . با استفاده از یک مینی نقشه ، می توانید مکان دقیق دشمنان خود را مشاهده کنید تا برای یافتن یک مکان ایده آل برای مخفی شدن اقدام کنید . تمام پارامترها نظیر فاصله ، راه دید ، قسمت نشانه گیری شده ، اسلحه و … در موفقیت شما دخیل هستند . این بازی برای سه پلتفرم PC ، PS3 و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده است..

admin بازدید : 5737 2012/06/21 نظرات (0)

ژانر: اکشن, تاریخی, درام

کیفیت: ۱۰۸۰p – فوق العاده

فرمت: mkv

حجم: ۴٫۳۶ GB

امتیاز: ۷٫۰/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۰۴

کارگردان: Wolfgang Petersen

ستارگان: Brad Pitt, Eric Bana and Orlando Bloom

خلاصه داستان: An adaptation of Homer's great epic, the film follows the assault on Troy by the united Greek forces and chronicles the fates of the men involved.

admin بازدید : 6522 2012/06/21 نظرات (0)

کیفیت: ۷۲۰p – عالی

فرمت: mkv

حجم: ۲۰۰۰ MB

امتیاز: ۷٫۵/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

ستارگان: Masanobu Andô, Umin Boya and Chi-Wei Cheng

خلاصه داستان: During the Japanese rule of Taiwan, the Seediq were forced to lose their own culture and give up their faith…

admin بازدید : 4491 2012/06/21 نظرات (0)

نام بازی: KRATER
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Aventure, Stratégie, RPG, Indépendant
تاریخ انتشار جهانی : 13 Jun 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 13 Jun 2012
تاریخ انتشار در اروپا : 13 Jun 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Fatshark
مد بازی : 
حمایت توسط : Fatshark
درجه بندی سنی : ---
قابلیت آنلاین:دارد
 
KRATER  عنوان یک بازی تیمی محبوب و فوق االعاده زیبا مبتنی بر بازی آزاد در جهان رنگارنگ می باشد . در این بازی شاهد ترکیب مکنیک مبارزه هستیم.ترکیبی از آر پی جی ، با نگاهی از بالا به پایین کلاسیک قدیمی، RPG و آر تی اس ! این بازی برای گیمر سال 2012 میلادی قابل قبول است.
 بازی KRATER شما را با قلب سوئد و دوره ی apocalyptic خواهد برد. هنگامی که به IKEA می روید ، وایکینگ ها وMinecraft ، امروزه بررسی جمعیت  در جهان و قطع فناوری های موجود یکی از دغدغه های جهانی شدن است. در این بازی زیبا ، سه جناح مختلف برای رسیدن به اهداف خود که بی تاثیر از جمله ی قبلی نیست به رقابت بر علیه یکدیگر می پردازند.این بازی متشکل از یک سری از غارها و تونل های بی منتهی و پر از گنجینه های دنیای قدیم و خطرات بی بدیل و غیر قابل پیش بینی است .  پایه های زیرین تمدن سوئد در حال فروپاشی است. شما در این بازی با تیم خود در یک gold rush شرکت خواهید کرد که  در آن این سوال مد نظر است که  مردم دوباره به دوران ثروت خود باز میگردند یا ... ؟ بازی دارای سبک استراتژیک است . همان طر که میدانید ، بازی رایانه‌ای راهبردی نوعی از بازی‌های رایانه‌ای است که در آنها برگزیدن استراتژی مناسب برای رسیدن به هدف، اصل و پایه شیوه بازی را تشکیل می‌دهد. در این بازیها هدف اتخاذ استراتژی مناسب جهت غلبه بر حریف می‌باشد. در انواع این بازی‌ها باید حرکتی اصولی جهت جمع آوری منابع مانند سنگ، چوب، غذا، طلا، پول و به طور کلی بر طرف کردن پیش نیاز ها پیش بگیرید تا هر چه سریع تر به پیشرفت و تولید فناوری برتر نسبت به رقیب نائل شوید. راهبرد نوبتی یا استراتژی نوبتی (به انگلیسی: Turn-based Strategy) سبکی است در بازی‌های رایانه‌ای که زیرمجموعهٔ سبک راهبردی است. این سبک به مانند بازی شطرنج است و بازیکن‌ها به نوبت تغییراتی را در بازی اعمال می‌کنند و مهره‌های یکدیگر را نیز به نوبت حرکت می‌دهند. در این سبک نیز به مانند سبک راهبردی، هدف بازی غلبه بر حریف با پیش گرفتن رویهٔ مناسب است. این سبک دارای چند زیر مجموعه است: فانتزی ، تاریخی ، مدرن و علمی تخیلی ..
admin بازدید : 6747 2012/06/21 نظرات (0)

A Valley Without Wind یک  بازی  دو بعدی در ژانر بازی های اکشن ماجراجویی با مبارزات تاکتیکی است که در آن بازیکن می تواند جهان پهناوری را برای خود ایجاد نموده و در آن پرسه بزند. بر خلاف دیگر بازی های مشابه، شما در طول بازی یک پیشرفت منطقی را در ساخت دنیای پیرامون خود طی خواهید نمود و با   کمک راهنمایی ها و ابزارهایی که در اختیارتان قرار می گیرند، می توانید از موانع و مشکلات به راحتی عبور کنید. در بازی شما هدایت یک کاراکتر را بر عهده دارید و می بایست آن را ارتقا دهید، انجام ماموریت برای بدست آوردن پاداش، پرسه زدن در جهان پهناور و بی پایان بازی، بدست آوردن نیروهای جادویی، تبدیل شدن به عنوان رهبر یک جامعه، نجات افراد و ساخت ساختمان برای آن ها از کارهایی هستند که در این بازی می توانید انجام دهید.

تعداد صفحات : 67

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سایت بازی آنلاین بازی فلش مسابقه آنلاین
  • همه چی دات کام
  • گیمز 4 یو
  • اپلود سنتر اختصاصی سایت همه چی دات کام
  • انجمن تخصصی سایت همه چی دات کام
  • نجوا گیم
  • گیم98
  • چی بازی
  • سرزمین بازی های آنلاین آن گیم
  • مشاور کنکور رایگان
  • دانلود ترین
  • دانلود رایگان
  • رشت موزیک
  • عکس ، فیلم
  • بهترین وبلاگ تفریحی ایران
  • طراحی همه چی بیاین تو
  • عکس فوتبال
  • دانلود فيلم و سريال بروز
  • همه چیز در مورد کانتر
  • تاپ فیلم
  • بهترین مطالب اینترنت
  • دی لاس
  • پارسی موزیک
  • برنامه های پارسی
  • خبرگذاری منچستر سیتی
  • سامیس دانلود
  • زیرنویس فارسی
  • بهترين وبلاگ تفريحي آموزشی خدماتي ايرانيان
  • peran3
  • دانلود بازی
  • آل دانلود
  • نجوم علمی به بزرگی جهان
  • اشنا ترین نگاه
  • به نام تو ای مادر
  • six19
  • بزرگترین رسانه موزیک و فیلم ایرانی
  • رئیس جمهور محبوب من
  • مطالبی از سراسر اینترنت
  • گروه تازه تاسیس رپ سیب زمینی
  • افزایش آمار | تبادل لینک
  • ایران موزیک1
  • بازی انلاین
  • پايگاه علمي و اجتماعي
  • سایت تفریحی سومان
  • سایت آهنگ و فیلم ایرانی
  • بروزترین مرجع نرم افزار و موسیقی
  • فارسی دانلود
  • اکانت رایگان راپیدشیر
  • اکانت رایگان هیپ فایل
  • اکانت رایگان اپلودباز
  • اکانت رایگان فایل فکتوری
  • بزرگترین مرکز دانلود لیسانس کاسپرسکی
  • دانلود آهنگ و موزیک ویدئو روز
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد پرتال سایت ما چیست؟
    زبان های دیگر سایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1008
  • کل نظرات : 153
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 7139
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 882
  • باردید دیروز : 1,253
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,219
  • بازدید ماه : 12,347
  • بازدید سال : 88,268
  • بازدید کلی : 4,582,137